Enää ei ollu tänään niin kuuma kun eilen. Mukavaa kun voi taas alkaa liikkua kodin ulkopuolella muuloinkin kun illalla ja aikaisin aamulla, vaikkakin harvemmin mie aamusella liikkeellä olen.

Kiitokset kaalisopan Almalle kun vinkkasit että väsymys vois johtua vitamiineista. Hassua kun ei tullut mieleenkään vaikka niitten kanssa on ennenkin ollu ongelmia. Nyt olen sitten ottanu monivitamiinia jossa yhdessä tabussa on 1/2 päivän tarpeesta ja loppuja oon sitten täydentäny vitaminoidulla mehulla yms. muutamien päivien päästä alkoi olla jo hiukan reippaampi olo :D

Nyt oon jo viikon verran onnistunut vähän vähentämään suklaata ja nacho ballseja. Oikeeta lämmintä ruokaakin oon pitkästä aikaa syöny ja tämä on aiheuttanut sen että painosta on kadonnut jo kilo. Eihän se paljoa ole kun tässä samassa kilossa on pyöritty koko kesä, mutta kuitenkin.